c/ d’en Serra, 13, edifici Can Fondo, 07400 Alcúdia
Tel.: 00 34 971 897 116
UPyD afirma que la campanya d'Enllaçats és pròpia 'de moviments totalitaris'
Vilaweb 10-Mar-2013
Diumenge 10.03.2013 15:04
UPyD afirma que la campanya d'Enllaçats és pròpia 'de moviments totalitaris'
La formació de Rosa Díez carrega contra el professorat perquè, diuen, no saben distingir 'entre les seves idees i la tasca docent'
Xarxes socials
Envia l'article
Imprimeix l'article
Converteix a PDF
UPyD Balears ha afirmat avui diumenge que la celebració de la campanya 'd'imposició lingüística' Enllaçats en diferents llocs de València, Catalunya i Balears és 'pròpia de moviments totalitaris' que, presumptament, 'perverteixen el llenguatge' i 'donen a l'esclavitud el nom de llibertat i a la llibertat el nom d'esclavitud'.
Des de la formació, han retret en un comunicat el 'paper lamentrable' de molts professors que 'no saben distingir entre les seves idees i la tasca docent' i consideren que 'adoctrinar alumnes de primària i secundària en les seves idees i només en les seves idees és educatiu i pedagògic'.
Així, han explicat que 'després de més de vint anys de decadència educativa, d'empitjorament progressiu dels resultats acadèmics dels nostres alumnes, és trist observar que molts professors només saben organitzar i projectar accions de caràcter ideològic-lingüístic'.
En aquest sentit, han censurat que aquests professors 'són incapaços de reclamar en els claustres' una reforma del sistema educatiu que tingui 'com a únics objectius acabar amb el fracàs escolar i millorar el nivell acadèmic'. 'Precisament aquesta hauria de ser la principal preocupació i objectiu de tots els que treballen en l'Educació' han afegit.
Vilaweb
Origen
http://www.vilaweb.cat/noticia/4093497/2...
Més sobre Anticatalanistes, anticatalans (antivalencians, antimallorquins...) (583)
- Prop de 150 persones es concentren en favor del trilingüisme (notícia, 12/10/2014)
- Els racistes d'Òmnium (Quim Torra) (testimoni, 25/09/2014)
- Albert Boadella: «Si no hagués existit el català hauríem estat més feliços» (notícia, 15/09/2014)

Sindicació RSS