Àrea de normalització lingüística de l'Ajuntament d'Alcúdia

anl@normalitzacio.cat
imprimir Imprimir

VilaWeb Ontinyent rep el premi Benicadell 2013

Vilaweb 4-Mai-2013



Dissabte 04.05.2013 03:19

VilaWeb Ontinyent rep el premi Benicadell 2013

La Coordinadora per la Defensa i Ús del Valencià l'ha lliurat en el sopar de presentació de la Trobada

Xarxes socials
Envia l'article
Imprimeix l'article
Converteix a PDF

VilaWeb Ontinyent hem rebut aquesta nit de divendres el premi Benicadell que atorga anualment la Coordinadora de la Vall d’Albaida per la Defensa i Ús del Valencià. L'acte de lliurament s’ha fet durant el sopar celebrat a l'Hotel l'Estació de Bocairent, després de la presentació de la Trobada d'Escoles en Valencià de la Vall d'Albaida, que tindrà lloc a Bocairent l'1 de juny vinent.

El premi Benicadell és el guardó que atorga la Coordinadora, membre de la federació Escola Valenciana, en reconeixement de la tasca de promoció, ús i defensa de la llengua i cultura del País Valencià que fan diferents entitats o col·lectius de la comarca. El XVIII Premi Benicadell ens l'han concedit a l'edició de VilaWeb Ontinyent per 'la llarga trajectòria informativa i la fidelitat a la llengua i la cultura del País Valencià'.

En nom de VilaWeb, hem rebut el guardó Josep Albinyana, M. Josep Garcia i Josep Ll. Pasqual, qui hem agraït el premi a la Coordinadora, i hem demanat la complicitat de la societat per a fer del diari un espai cada volta més plural.

Vilaweb

Origen


http://www.vilaweb.cat/noticia/4111028/2...

Més sobre Premis i distincions (1239)