c/ d’en Serra, 13, edifici Can Fondo, 07400 Alcúdia
Tel.: 00 34 971 897 116

Fundacc organitza un curs de formació sobre audiències
Comunicació21 20-Feb-2009
20/2/2009
ImprimeixEnvia a un amic
Fundacc organitza un curs de formació sobre audiències
El curs tindrà lloc a l'IDEC (Barcelona) el dimarts 17 de març
La Fundació Audiències de la Comunicació i la Cultura (FUNDACC) organitza un curs intensiu de formació per a l’anàlisi de dades d’audiències. El curs s’adreça, principalment, als equips comercials dels mitjans de comunicació de proximitat amb l’objectiu de dotar-los d’elements que els ajudin a interpretar les dades del Baròmetre amb una finalitat comercial. El curs porta per títol Ús comercial de les dades del Baròmetre per a mitjans de proximitat i se celebrarà a l’IDEC de Barcelona el dimarts 17 de març.
El curs s’estructura al voltant de tres mòduls al llarg de tot un matí. El primer tracta conceptes fonamentals en la investigació d’audiència i en la interpretació de les dades. El segon mòdul relaciona les dades del Baròmetre i l’ús d’aquestes en estratègies de màrqueting i comunicació. El tercer mòdul aprofundeix en la manera com les agències realitzen planificacions de proximitat i com capten grans anunciants.
El pròxim dijous, dia 26 de febrer, el Baròmetre de la Comunicació i la Cultura presentarà la primera onada del 2009 a la seu del Col•legi de Periodistes de Catalunya a Barcelona.
Enllaços relacionats:
FUNDACC
Comunicació21
Origen
Més sobre Baròmetre de la Comunicació i la Cultura (70)
- El Govern destina 600.000 euros al Baròmetre (notícia, 17/08/2014)
- TV3, Catalunya Ràdio i La Vanguardia, líders en televisió, ràdio i premsa a Catalunya (notícia, 31/05/2011)
- Fi del Baròmetre (notícia, 06/04/2011)