Àrea de normalització lingüística de l'Ajuntament d'Alcúdia

anl@normalitzacio.cat
imprimir Imprimir

COMRàdio i la XAL s'incorporen al Baròmetre de la Comunicació i la Cultura

Comunicació21 20-Mar-2009

20/3/2009
ImprimeixEnvia a un amic

Integren cadascuna més de 120 emissores municipals i televisions de proximitat
COMRàdio i la XAL s'incorporen al Baròmetre de la Comunicació i la Cultura
El Baròmetre mesura i analitza les audiències en el territori català

COMRàdio i la Xarxa Audiovisual Local (XAL), la xarxa de mitjans radiofònics i televisius de la Diputació de Barcelona, s’han incorporat com a patrons a la Fundació Audiències de la Comunicació i la Cultura (FUNDACC), l’organisme que impulsa el Baròmetre de la Comunicació i la Cultura, l’estudi de mesura i anàlisi de les audiències i consums culturals en els mercats de parla catalana. Les dues noves entitats seran representades a FUNDACC per Xavier Casinos, actual director de COMRàdio. Aquesta adhesió suposa un pas important en el procés d’ampliació i consolidació del patronat empresarial de FUNDACC, que té entre les seves prioritats donar servei als mitjans de comunicació de proximitat. Dins la Fundació també existeixen dues branques més de patronat: l'acadèmic i l'empresarial.

En aquests moments, a més de COMRàdio i la XAL, que seran representades a la fundació per Xavier Casinos, actual director de l'emissora de ràdio, també formen part del patronat de FUNDACC la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), l'Ens Públic de Radiotelevisió de les Illes Balears (IB3), Mediapro, el Grup Flaix, el Grup Cultura 03, l'Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), l'Associació Catalana de Premsa Gratuïta (ACPG), l'Associació de Publicacions Periòdiques en Català (APPEC) i l’associació Televisions Digitals de Proximitat (TDP). També hi són les agències de mitjans Carat, Media Planning Group, Groupm i Zenithmedia.
Enllaços relacionats:
FUNDACC
Comunicació21

Origen


http://www.comunicacio21.com/

Més sobre Baròmetre de la Comunicació i la Cultura (70)