c/ d’en Serra, 13, edifici Can Fondo, 07400 Alcúdia
Tel.: 00 34 971 897 116

La FUNDACC analitza la crisi econòmica a partir de les dades del Baròmetre
Comunicació21 29-Mar-2010
29/03/2010 - 10:50h
La FUNDACC analitza la crisi econòmica a partir de les dades del Baròmetre
La FUNDACC publica el 31 de març les dades de la 1a onada del 2010
Es presenta la 1a onada del 2010.
El Baròmetre de la Comunicació i la Cultura, impulsat per la Fundació Audiències de la Comunicació i la Cultura (FUNDACC), farà pública aquest dimecres 31 de març la primera onada de resultats del 2010, corresponents al període que va del març del 2009 al febrer del 2010. El mateix dia, la FUNDACC presentarà una anàlisi de la crisi econòmica a partir de les dades del Baròmetre que permetrà conèixer, entre d’altres, l’efecte de la crisi en el consum dels diferents mitjans de comunicació i en el conjunt de l’oferta cultural, fent èmfasi en les diferències que poden observar-se entre la població aturada i l’ocupada.
Comunicació21
Origen
http://www.comunicacio21.com/textecomple...
Més sobre Baròmetre de la Comunicació i la Cultura (70)
- El Govern destina 600.000 euros al Baròmetre (notícia, 17/08/2014)
- TV3, Catalunya Ràdio i La Vanguardia, líders en televisió, ràdio i premsa a Catalunya (notícia, 31/05/2011)
- Fi del Baròmetre (notícia, 06/04/2011)