c/ d’en Serra, 13, edifici Can Fondo, 07400 Alcúdia
Tel.: 00 34 971 897 116

La FUNDACC analitza el consum de l’esport en els mitjans de comunicació
Comunicació21 17-Mai-2010
17/05/2010 - 15:30h
La FUNDACC analitza el consum de l’esport en els mitjans de comunicació
El 31 de maig es fa pública la segona onada del 2010.
El Baròmetre impulsat per la Fundació Audiències de la Comunicació i la Cultura (FUNDACC) farà pública el proper 31 de maig la segona onada de resultats del 2010, corresponent al període que va del maig del 2009 a l’abril del 2010. Paral·lelament, la presentarà una anàlisi sobre el consum de l’esport a través dels mitjans de comunicació a partir de les dades del Baròmetre. L’estudi aprofundeix en el pes de l’oferta esportiva a diaris, revistes i ràdios al costat d’altres continguts temàtics, dimensiona amb detall la seva audiència dins de cada sector, i dóna a conèixer els hàbits de consum i els perfils dels públics.
Enllaços relacionats:
FUNDACC
Imprimeix
Comunicació21
Origen
http://www.comunicacio21.com/textecomple...
Més sobre Baròmetre de la Comunicació i la Cultura (70)
- El Govern destina 600.000 euros al Baròmetre (notícia, 17/08/2014)
- TV3, Catalunya Ràdio i La Vanguardia, líders en televisió, ràdio i premsa a Catalunya (notícia, 31/05/2011)
- Fi del Baròmetre (notícia, 06/04/2011)