c/ dels Albellons, 2, 2n 07400 (Alcúdia)
Tel.: 00 34 971 897 116
Insults constants a la nostra llengua
27-Mai-2012
Insults constants a la nostra llengua
27/05/12 02:00 - ROSER MALLOL FRANCOLÍ
Notícies de ...
Barcelona
Demanaria als òrgans competents que facin passar per l'adreçador l'empresa Unión Fenosa i diverses companyies telefòniques pel mal tracte que donen als clients, com em va passar a mi mateixa fa ja uns dies.
Telefono a Endesa: contesten dient si vull ser atesa en castellà o bé en català. Trio català; em surt una senyora amb accent sud-americà i jo li començo a dir el meu problema en català i tot seguit em talla dient que no parli més en un idioma “tan estrafalario”, li contesto que jo parlo en la llengua oficial del nostre país, Catalunya. La resposta d'aquesta empleada és: ”Sra. le cuelgo ahora mismo y que tenga un buen día.” Torno a trucar i no me'n surto. No volen parlar català i així hi passo dues hores, Això està passant constantment, ja que llegeixo moltes cartes als nostres diaris de la ciutadania del nostre país, Catalunya, pel mateix motiu.
Estic comprovant cada dia més el mal tracte que rebem els catalans dins de casa nostra i de veritat, ja n'estem més que tips de tot i ja no parlem dels menyspreus i espolis per part del govern espanyol.
Barcelona
Darrera actualització ( Diumenge, 27 de maig del 2012 02:00 )
Publicat a
El Punt Avui. Edició Nacional 27-05-2012 Pàgina 22
ROSER MALLOL FRANCOLÍ
Origen
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/7-vista/23-lectorescriu/544313-insults-constants-a-la-nostra-llengua.html
Més sobre Imposició del castellà/francès (163)
- EU reclama a Interior que la Guàrdia Civil tinga com a preceptiu el coneixement de les llengües cooficials (notícia, 05/01/2013)
- Un guàrdia civil reconeix que van demanar al veí d'Almenara que parlés castellà (notícia, 04/01/2013)
- Un tercer guàrdia civil desarma el cas del conductor retingut perquè parlava en català (notícia, 03/01/2013)
Destacats
Documents
- Entrevista de Jordi Basté amb Alina Moser i David Valls sobre el documental "Són bojos aquests catalans?!"
- Acord del Ple de l'Ajuntament d'Alcúdia de 08/03/2013 sobre la Xarxa Llull
- Informe de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya
- Acord del Ple de l'Ajuntament d'Alcúdia de 08/03/2013
- InformeCat 50 dades sobre l'ús de la llengua catalana
Testimonis
- Fins sempre
- Wert finalment treu l'escopeta
- El futur de VilaWeb
- Ep! Nosaltres no partim
- El repte continua
- El repte continua
- Gràcies, dBalears
- Fins ara
- Per l'autoestima
- També vivim d’emocions
- Continuïtat
- La tertúlia de Bausset
- Especulació sobre les llengües
- Granini? No, gràcies!
- Sobre les llengües d'Aragó
- Reaccions en cadena?
- Educar i caducar
- Docents pel sentit comú
- El deure d'incomplir la llei
- La legalitat del català en la perifèria
- Catalanistes i Jacobins?
- Ells fan com feien els nazis
- Blavers: contra Catalunya i contra tantes altres coses
- Tres casos
- Ací sempre es camina entre elefants
- Twitter i la Batalla de València
- Plenament cooficial?
- Genocidi lingüístic. Només PP?
- Amics, parlem Lapao
- És la catalanofòbia, estúpids!
- Fan l'imbècil i no els reca (II)
- Drets (i deures) lingüístics, II
- Una agressió que reclama respostes
- Ferran Suay: Matar el País Valencià

Sindicació RSS