c/ d’en Serra, 13, edifici Can Fondo, 07400 Alcúdia
Tel.: 00 34 971 897 116
Presentació de la Bressola a la UCE
Vilaweb 20-Ago-2012
Dilluns 20.08.2012 06:14
Presentació de la Bressola a la UCE
La Bressola farà avui, una presentació dels seu projecte educatiu, com cada any a la UCE - o quasi -, continuant la seua tasta informativa ...>>
Dl 20 d'agost del 2012
Xarxes socials
Envia l'article
Imprimeix l'article
Converteix a PDF
Aquesta presentació es farà en el marc de l’àrea 'Coneixement de Catalunya Nord' aquest dilluns. recordem que les escoles la Bressola inclouen maternal, primària, secundària. La Bressola escolaritzarà uns 800 alumnes a partir del setembre 2012, una xifra mai aconseguida. No obstant, en un moment particularment difícil de crisi econòmica, el futur de les escoles catalanes del Nord està en perill.
Després d’una introducció del President Joan Pere Le Bihan, es projectarà un petit film molt evocador de la realitat de les escoles i dels alumnes i, en particular, del seu sistema d’immersió lingüística.
En Cesc Franquesa, Director pedagògic, Na Betty Faus, Directora de l’escola de St. Galdric i N’Anna Càceres, Directora de la secundària, posaran de manifest els trets essencials així com els resultats lingüístics i acadèmics aconseguits. També parlarà N'Aleix Andreu President de l'Associació 'Amics de la Bressola'
Vilaweb
Origen
http://www.vilaweb.cat/noticia/4035104/2...
Més sobre Universitat Catalana d'Estiu (132)
- Jornades sobre el País que Volem a la Universitat Catalana d'Estiu 2014 (notícia, 28/08/2014)
- Arrenca la Universitat Catalana d'Estiu, un any més amb forta presència balear (notícia, 19/08/2014)
- Tret de sortida a la Universitat Catalana d’Estiu (notícia, 17/08/2014)

Sindicació RSS