c/ d’en Serra, 13, edifici Can Fondo, 07400 Alcúdia
Tel.: 00 34 971 897 116
Joves per la Llengua celebra el seu 16è aniversari amb l'Acampallengua a Ferreries
El Racó Català 1-Jul-2010
Societat. dijous, 01 de juliol de 2010, 12:00
Joves per la Llengua celebra el seu 16è aniversari amb l'Acampallengua a Ferreries
L'edició d'enguany del festival, l'onzena, canvia d'illa i se'n va fins a Menorca · El cap de cartell seran els Obrint Pas
OCB, acampallengua, joves de mallorca per la llengua
Un any més, Joves de Mallorca per la Llengua organitza l'Acampallengua. L'edició d'enguany, l'onzena, preveu acollir centenars de persones i compta amb més de 50 voluntaris. Aquest cop però, l'organització ha decidit canviar d'illa (l'any passat es va fer a sa Pobla, a Mallorca) i ubicarà la festa d'aquest cap de setmana a Ferreries (Menorca). Així doncs, l'Acampallengua 2010 servirà per commemorar el 16è aniversari de l'entitat i per esdevenir, un cop més, un espai de participació i de relació entre joves de sectors socials molt diversos, de tot el territori lingüístic i de totes les cultures. Un espai de reflexió i d'intercanvi d'idees que mostrarà que totes les manifestacions culturals es poden fer en català. Des de presentacions de llibres fins a cercaviles, passant per tallers i activitats de tot tipus, el cartell d'enguany ofereix una diversitat d'actes que poden plaure a tots els gustos. Dissabte, a banda de la festa infantil de la tarda i de la mostra de cantautors al vespre, entre moltes altres activitats, el concert de la nit serà l'acte estrella de l'Acampallengua.
Amb Obrint Pas com a caps de cartell, la festa també comptarà amb les actuacions de Barrumbada, Espina, L'infant terrible i Pèl de gall. L'endemà, diumenge, els actes continuaran i hi haurà, entres altres propostes, un berenar popular i una lectura poètica abans de l'acte de clausura.
Joves de Mallorca per la Llengua han reconegut estar molt orgullosos de la tasca que s'ha fet a Menorca i es reafirmen en la idea que és una gran ocasió per demostrar una vegada més com és d'important per a la societat moderna la dinamització dels joves. És amb una joventut mobilitzada en la qual podem dipositar les esperances en el futur, una joventut que defensa i creu en el futur de la llengua catalana.
L'entitat ha remarcat que aquesta edició serà possible en part gràcies a la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears i a la Direcció Insular de Política Lingüística i "molt especialment al suport incondicional de Rosa Barceló i de Margalida Tous sempre compromesos amb la tasca dels joves".
El Racó Català
Origen
http://www.racocatala.cat/noticia/23359/...
Més sobre Joves de Mallorca per la Llengua (111)
- Joves de Mallorca per la Llengua, 20 anys de lluita (notícia, 30/06/2014)
- Torna el Correllengua en contra dels atacs al català (notícia, 28/03/2013)
- Els Joves per la Llengua ja són majors d’edat (notícia, 01/07/2012)

Sindicació RSS