c/ d’en Serra, 13, edifici Can Fondo, 07400 Alcúdia
Tel.: 00 34 971 897 116
Un 'Retaule' excepcional a l'Altaveu de Sant Boi
Vilaweb 10-Set-2010
Divendres 10.09.2010 06:00
Un 'Retaule' excepcional a l'Altaveu de Sant Boi
Carles Sanjosé, Maria Coma, Bikimel o Le Petit Ramon són algunes de les veus que formaran part de l'espectacle, capitanejat pel poeta Josep Pedrals
Dins el Festival Altaveu de Sant Boi de Llobregat es farà una funció especial de 'Retaule': una dotzena de les veus catalanes més destacades intervindran en aquest ritual aconduït pel poeta Josep Pedrals. La funció serà a les nou del vespre, a l'escenari situat a Cal Ninyo.
Els 'retaules' anteriors havien consistit en un cara a cara entre dos músics que compartien taula, vi i cançons. Però aquesta vegada es fa una cosa especial, i la taula s'amplia notablement: Mazoni, el Petit de Ca l'Eril, Bikimel, Maria Rodés, Le Petit Ramon, Carles Sanjosé, Maria Coma i més prendran part en aquest experiment que ningú no sap ben bé com s'acabarà.
Ara, sí que és una oportunitat única de veure plegats els joves amb més força del nou panorama musical; una colla de creadors (Anímic, la Brigada, Unfinished Symphaty...), que han donat un nou impuls al cant, sia individualment, sia en grup, i que tenen força punts en comú, com podrà apreciar el públic de Sant Boi.
Vilaweb
Origen
http://www.vilaweb.cat/noticia/3773871/r...
Més sobre Cançó, rock, pop... (1922)
- Sopa de Cabra torna l’any que ve (notícia, 02/12/2014)
- El Corredor Polonès deixa els escenaris després de quinze anys (notícia, 26/11/2014)
- Franca Masu: «La idea d'Itàlia unida és diferent a la d'Espanya unida» (notícia, 02/11/2014)

Sindicació RSS